Ads 468x60px

Featured Posts

joi, 13 martie 2014

Dieta de slabit vegetariana

Dieta vegetariana este unul din putinele regimuri de slabire care are grija de sanatatea organismului dumneavoastra. Nu orice dieta de slabit este si sanatoasa, din acest motiv dieta vegetariana este preferata de tot mai multe persoane.

Mic dejun:
- 1 cana de cereale cu fructe, cu 1/2 cana lapte din soia
- 1 felie paine neagra sau cu seminte si o lingurita de miere de albine
- 1 fruct proaspat sau 1/2 grapefruit

Pranz:
- 1 portie de salata verde cu lamaie sau salata de spanac cu dressing
- 1 morcov crud sau 1 felie de pepene galben cu lime (lamaie verde)

Gustare:
- Stafide, caise, prune sau smochine uscate.

Cina:
- 1 cartof dulce copt cu ceapa verde
- 1 portie de legume fierte cu garnitura de orez cu bob lung

Atentie!
Nu este recomandat ca aceasta dieta vegetariana sa fie tinuta mai mult de 10 zile, deoarece organismul are nevoie de vitamine si de proteinele din carne, iar in acest regim ele lipsesc cu desavarsire. In caz contrar organismul nu va mai fi activ, iar problemele de sanatate nu vor intarzia sa apara.


luni, 27 ianuarie 2014

Dieta de slabit de post

Dieta de slabit de post se bazeaza pe un consum de produse naturale, care mentin tonusul organismului. Aceasta reteta de slabire se tine timp de 3 sau 6 zile, interval in care se poate slabi 1 kg pe zi.

Iata care este meniul zilnic al dietei de post:

Mic dejun:
- o ceasca de ceai sau de cafea fara zahar;
- doua felii de paine toast;
- un iaurt dietetic (din soia) si 50 g branza dietetica.

Pranz:
- o portie mica de orez (usor condimentat);
- o portie de legume crude sau fierte, peste care se toarna suc de tomate si apoi se adauga verdeata sau branza dietetica.

Cina:
- o portie de ciorba de legume (fara cartofi);
- un iaurt din soia sau un pachetel de branza dietetica;
- un fruct prospat (fara banane).

Pe toata perioada in care tineti dieta de slabit de post, incercati sa aveti o activitate fizica sustinuta si sa beti 2 – 3 litri de apa zilnic, pentru a elimina toxinele si a va diminua pofta de mancare.

sâmbătă, 16 februarie 2013

Dieta de slabit cu mere

Merele sunt ideale in dietele de slabit deoarece sunt alimente cu calorii negative si contin substante cu rol de activator si accelerator al proceselor de slabire.
Specialistii in nutritie sustin ca persoanele care urmeaza dieta de slabit cu mere pot pierde  in trei zile pana la doua kilograme.
Din punct de vedere nutritional, merele sunt considerate cele mai valoroase fructe acestea fiind bogate in vitamine (A,B,C,D,E), oligoelemente si minerale (potasiu, magneziu,  sodium, etc.), antioxidanti si substante active.
Iata cateva din beneficiile aduse de mere:
- regleaza glicemia fiind indicate chiar si celor care sufera de diabet;
- combat constipatia;
- scad „colesterolul rau” din sange;
- alunga astenia;
- stimuleaza imunitatea.

Cele mai sănătoase mere sunt considerate a fi cele Ionatan, dar in dieta prezentata mai jos daca nu aveti Ionatan puteti consuma orice alt soi de mar.

Meniul zilnic al dietei cu mere

Ziua 1
Micul dejun: 2 mere.
Gustare: un fresh de mere sau un mar proaspat.
Pranz: gratar de pui/peste/curcan cu garnitura de legume sau salata. Nu se consuma paine.
Gustare: un mar proaspat.
Cina: o portie de supa de pui.

Ziua 2
Micul dejun: 2 mere.
Gustare: un iaurt.
Pranz: o salata de morcovi cu salata verde, branza slaba si o rosie. Nu se consuma paine.
Gustare: un mar.
Cina: supa de legume (fara carne).

Ziua 3
Mic dejun: un mar si un sandwich
 dintr-o felie de paine integrala, branza slaba, o felie de pastramă ai o rosie.
Gustare: un iaurt.
Pranz: supa de legume. Nu se consuma paine.
Gustare: un mar.
Cina: supa de legume. Nu se consuma paine.

Ziua 4
Mic dejun: un mar şi doua felii de paine integrală cu unt.
Gustare:
Pranz: supa de legume. Nu se consuma paine.
Gustare: un mar.
Cina: un mar si 150 de grame de piept de pui la grstar sau fiert. Nu se consuma paine

Ziua 5 
Mic dejun: 2 mere.
Gustare: un iaurt.
Pranz: un mar si peste la cuptor, la care veti asezona legume. Nu se consuma paine.
Gustare: un mar.
Cina: supa de legume. Nu se consuma paine

Ziua 6 
Mic dejun: un mar, un ou fiert si o felie de paine integrala.
Gustare: un fresh de mere sau un mar proaspat.
Pranz: un mar si 150 de grame de pui fiert cu legume la cuptor. Nu se consuma paine.
Gustare: un mar.
Cina: supa de legume. Nu se consuma paine.

Ziua 7
Mic dejun: un mar si un sandwich dintr-o felie de paine integrala, branza slaba, o felie de pastramă ai o rosie.
Gustare: un iaurt
Pranz: un mar si o salata de legume cu cateva cubulete de carne fiarta. Nu se consuma paine.
Gustare: un mar.
Cina: supa de legume. Nu se consuma paine

Cura de va relua in urmatoarea saptamana repectand aceleasi reguli.

Pentru ca aceasta dieta sa aiba un rezultat bun este indicat a se bea zilnic 2 litri de apa plata si sa nu lipseasca miscarea.
Daca obisnuiti sa beti ceai sau cafea, este permis doar in cantitati mici folosind mierea ca indulcitor.

Atentie! Dieta cu mere este nerecomandata celor ce au suferinte gastrice.