Ads 468x60px

Featured Posts

vineri, 23 ianuarie 2015

Sfaturi de slabit - Ce trebuie sa faci zilnic ca sa slabesti

Cateva sfaturi de slabit pentru a pierde usor kilogramele in plus


Pentru a slabi garantat sunt o gramada de diete complexe si programe de fitness, insa daca nu vrei sa te complici, poti adopta unele metode mai simple pentru a pierde din kilogramele in plus.

Iata cateva lucruri simple pe care trebuie sa le faci zilnic pentru a slabi:

1. Evita consumul de calorii lichide
Renunta la caloriile lichide. Bea apa in locul bauturilor carbogazoase, cafelei cu lapte si zahar ori a sucurilor naturale de fructe, mai ales cele ambalate in cutii. In acest fel vei scapa de sute de calorii.

2. Cauta alternative cu mai putine calorii
Alege produse care sa contina mai putine grasimi sau mai putin zahar, dar inainte de a lua o decizie, trebuie sa citesti cu atentie eticheta fiecarui produs deoarece ar putea contine carbohidrati care vor compensa pentru lipsa grasimilor si care ti-ar putea face mai mult rau decat bine.

3. Mananca mai putin si mai des
Decat sa sari peste masa de pranz sau cina, e mult mai usor sa mananci mai putin la o masa si mai des. In acest fel vei reusi sa-ti accelerezi metabolismul si sa eviti acea senzatie de foame care te face sa mananci mult prea mult odata.

4. Mananca incet
Atunci cand servesti masa, concentreaza-te pe ceea ce mananci, fara sa faci alte activitati. Mananca incet, pentru ca iti va fi mai usor sa nu treci peste cantitatile necesare. Astfel creierul va procesa faptul ca ai servit suficienta mancare si ca e timpul sa te opresti. Nu te uita la televizor in timp ce iei masa, pentru ca nu vei fi deloc atenta si vei manca mult mai mult decat ai avea nevoie.

5. Mananca acasa si nu la restaurant
Evita sa iesi la restaurant si pregateste-ti singura mesele. Asa vei putea controla mai usor dimensiunile portiilor si ingredientele, care de multe ori la restaurant sunt pline de grasimi si calorii.

6. Mananca gustari sanatoase
Daca obisnuiesti sa mananci cate o gustare intre mesele principale, inlocuieste batoanele, biscuitii si alte fast food-uri cu mere, morcovi sau alte gustari sanatoase pentru a-ti asigura aportul de fibre si vitamine.

7. Nu te uita la reclame in pauzele publicitare atunci cand privesti la televizor
Cand privesti la televizor si vine pauza publicitara, schimba canalul pentru a nu vedea reclamele, care de multe ori sunt despre mancare.

8. Mergi pe jos cel putin 30 de minute pe zi
Cand te deplasezi la serviciu sau la cumparaturi, mai bine mergi pe jos decat sa folosesti masina. Mersul pe jos este o modalitate simpla de a te mentine in forma. Mergi pe jos timp de 30 de minute si vei arde in jur de 120 de calori. Daca nu esti obisnuita cu acest mod de deplasare, incepi prin a merge pe jos macar 5 minute in plus pe zi, pana ajungi sa mergi zilnic cel putin 30 de minute.

9. Urca si coboara scarile cand pleci de acasa
Cand ai de ales, ia-o intotdeauna pe scari, nu cu liftul sau pe scarile rulante. Cele doua-trei minute pe care le petreci in fiecare zi urcand sau coborand scarile vor avea un efect foarte important asupra sanatatii si siluetei tale.

10. Fa-ti treburile mai repede
Cand ai mai multe lucruri de facut prin casa, incearca sa te grabesti. Grabindu-te, pulsul tau va fi mai ridicat si vei arde mai multe calorii decat de obicei.

Cu speranta ca iti vor fi utile aceste sfaturi de slabit, iti doresc sa fi increzatoare in puterile proprii si sa duci la indeplinire tot ce ti-ai propus!

joi, 13 martie 2014

Dieta de slabit vegetariana

Dieta vegetariana este unul din putinele regimuri de slabire care are grija de sanatatea organismului dumneavoastra. Nu orice dieta de slabit este si sanatoasa, din acest motiv dieta vegetariana este preferata de tot mai multe persoane.

Mic dejun:
- 1 cana de cereale cu fructe, cu 1/2 cana lapte din soia
- 1 felie paine neagra sau cu seminte si o lingurita de miere de albine
- 1 fruct proaspat sau 1/2 grapefruit

Pranz:
- 1 portie de salata verde cu lamaie sau salata de spanac cu dressing
- 1 morcov crud sau 1 felie de pepene galben cu lime (lamaie verde)

Gustare:
- Stafide, caise, prune sau smochine uscate.

Cina:
- 1 cartof dulce copt cu ceapa verde
- 1 portie de legume fierte cu garnitura de orez cu bob lung

Atentie!
Nu este recomandat ca aceasta dieta vegetariana sa fie tinuta mai mult de 10 zile, deoarece organismul are nevoie de vitamine si de proteinele din carne, iar in acest regim ele lipsesc cu desavarsire. In caz contrar organismul nu va mai fi activ, iar problemele de sanatate nu vor intarzia sa apara.


luni, 27 ianuarie 2014

Dieta de slabit de post

Dieta de slabit de post se bazeaza pe un consum de produse naturale, care mentin tonusul organismului. Aceasta reteta de slabire se tine timp de 3 sau 6 zile, interval in care se poate slabi 1 kg pe zi.

Iata care este meniul zilnic al dietei de post:

Mic dejun:
- o ceasca de ceai sau de cafea fara zahar;
- doua felii de paine toast;
- un iaurt dietetic (din soia) si 50 g branza dietetica.

Pranz:
- o portie mica de orez (usor condimentat);
- o portie de legume crude sau fierte, peste care se toarna suc de tomate si apoi se adauga verdeata sau branza dietetica.

Cina:
- o portie de ciorba de legume (fara cartofi);
- un iaurt din soia sau un pachetel de branza dietetica;
- un fruct prospat (fara banane).

Pe toata perioada in care tineti dieta de slabit de post, incercati sa aveti o activitate fizica sustinuta si sa beti 2 – 3 litri de apa zilnic, pentru a elimina toxinele si a va diminua pofta de mancare.